Tuesday, June 3, 2014

'සරා'...... තරුවක් නොවූ සඳ......


සරා... සරා..... 

මං ගැස්සිලා බැලුවේ ඈත ලෝකෙකින් වාගේ පවනිගේ කටහඬ ඇහුණු නිසා.... 
"අත පොත ළඟ.... පොත හිත ළඟ...... හිත.....?????? "

"හිත ද...... හිත ලෝකේ හැම අතම......" අපි දෙන්නම හිනා වුණේ හරියට university එකේ semester exam ඔක්කොම ඉවර වෙලා හිත බොහෝම සැනසිල්ලෙන් තියෙන කාලෙක වගේ....... 

"අනේ...... පොඩ්ඩක් හිමීට හිනාවෙන්නකෝ..... මම මෙහෙ පාඩම් කරනවා...." ලොක්කි කාමරේ ඉදන් සුපුරුදු බරබරේ දැම්මා.......  "කොහොමද බං හෙමිට හිනාවෙන්නේ..." පවනි හොරාට මගෙන් අහනවා..... "එයාගෙන් ම තමා ඕකත් අහගන්න වෙන්නේ.... පල පල...... පාඩම් කරන්න පොතත් අරං වර....." මං මගේ අතිජාත මිත්‍රයා ව පන්න ගත්තා...... 

මගේ මේසේ පුරාම photo copy notes වැහි වැහැලා..... අපරාදේ කියන්න බෑ.. ලොක්කිගේ නීති ටික කෙසේ වෙතත් notes ලිවිල්ල නිසා exam එකට note හොයන කාලේ මටයි පවනිටයි ඉතුරුයි.... "ලොක්කි" ඒක පවනි "දිනුෂා වීරසිංහ" ට දාපු pet name එක..... බෝඩිමේ ආච්චිට වඩා සිය ගුණයක් නීති අපිට දාන දිනුෂ ට ඇත්තටම ලොක්කි නොකිය අපි ආදරේට වෙන මොනවා කියන්නද..... 

"හෙටින් ඔක්කොම ඉවරයි...." පවනි පොත් ටිකත් අරං මගේ මේසෙට ආයෙම ආවා.... "අපෝ ඔව්. විභාගේ ඉවර වුණු සැනින් මම vanish.... මාස දෙකකින් ගෙදර ගියේ නෑ...." මගේ කට මටත් නොදැනී නෝක්කාඩු කියනවා..... "අයෙත් අහල..... මේකේ හිටිය කියල මක් කරන්නද..... මාස තුනක නිවාඩුවක් නේ..... අනිද්දා උදේම මාත් පියාඹනව ගෙදරට......" පවනි යි මායි දෙන්නම එකම බෝට්ටුවේ වගේ..... 

"කෑ නොගහ පාඩමක් බලාගන්නකෝ..... මගේ ඔළුව රිදෙනවා...." හපෝයි මේ ලොක්කිත් එක්ක කිසි දෙයක් කරන්න බැරි හැටි...... කාමරේට වෙලා සාලේ ඉන්න අපිට කෑගහනවා...... 

"කුප්පියක් දාපන් මචං හොඳ කෙල්ල වගේ..." පවනි ලොක්කිගේ කට නෑහුණු ගාණට මට බටර් ගානව.... "culture & heritage" semester එකක් පුරා ඉගෙන ගත්තු බෝතලේක කරුණු short & sweet කුප්පියක් විදියට පවනි මගෙන් ගත්තේ, අවසානෙට සසර වසනා තුරා කුප්පි දැමීමට හේතු වාසනා වේවා කියලා පිං අනුමෝදන් කරලා...... 



No comments:

Post a Comment