Monday, October 14, 2013

සල්ලි.....


මාසේ පඩිය කියන්නේ මොන තරම් වටිනා දෙයක් ද කියලා පොඩි කාලේ මට තේරුණේ නෑ... මොන දේ ඕනි වුණත් මං කලේ අනිත් පොඩි ළමයි වගේම අම්මගෙන් ඉල්ලපු එක.... මං ඒ දේවල් ඉල්ලන්නේ මාසේ මුල ද මැද ද අග ද කියන එක මට වැදගත් වුණේ නෑ ඒ දවස් වල..... එක්කෝ අම්මගෙන්.... නැත්නම් තාත්තාගෙන්.... වාසනාවකට මං ඉල්ලපු දේවල් නොදී ඉන්න තරම් අම්මලා අසරණ වුණේ නෑ.... අනිත් අතට මං දකින දකින හැමදේම ඉල්ලුවෙත් නෑ....

මං campus ආවා.... trainning ආවා.... ජිවිතේ මුල්ම වතාවට අතට ටිකක් ලොකු ගානක් හම්බ වෙන්නයි යන්නේ.... ඒත් අද මට තේරෙනවා රුපියලේ අගය මොන තරම් පහල බැහැල ද වගේම සල්ලි හම්බ කරන එකට වඩා අමාරු manage කරන එක කියලා.... සිය ගානක් වැඩ තියෙනවා කරන්න.... ඉතුරු කරන්න සතයක් වත් අතේ ඉතිරි වේවිද මන්දා.... අය වැය සමතුලිත කරන්න නම් සෑහෙන වෙහෙසක් ගන්න වෙනවා.....

කාලයක් තිස්සේ පෙරුම් පිරුවේ රස්සාවක් කරලා පඩි අරන් මට ඕනි ඕනි විදියට වියදම් කරන්න.... අනික ගෙදර අයට උදවු කරන එකෙත් සෑහෙන ලොකු සතුටක් හිතේ තියෙනවා....

හැබැයි ඉතිං වෙලාවකට නම් හිතෙන්නේ පොඩි ළමයෙක් වෙලා ගෙදරින් අරන් දෙන ටිකෙන් satisfy වෙලා හිටපු කාලේ හිත මොන තරම් නම් නිදහස් ද කියලා......

No comments:

Post a Comment