Tuesday, June 28, 2016

"මෝඩකම"



කාලයත් එක්කලා සමහර දේවල් වෙනස් වෙනවා..... ඒ වගේම කාලයත් එක්කලා කවදාවත් වෙනස් නොවෙන දේවලුත් තියෙනවා. මේක කියවද්දී හිතට එන පළමු දේ "ආදරය" නම්....... මේ කියන්න යන්නේ ආදරය එහෙමයි කියලා නෙමෙයි. 

මා ළඟ තියෙන උත්තරේ "මෝඩකම" කියලා... 

ජිවිතේ එක කාලෙකදී හමුවෙලා.... තවත් කාලෙකදී අත ඇරිලා..... ආයෙමත් කාලෙකදී ළඟට එන සම්බන්ධතා වලට නොසිඳෙන සෙනෙහසින් දොර කවුළු විවර කරන්නේ ආදරය නිසා නෙමෙයි.. මෝඩකම නිසාවෙන් කියලයි මට දැනෙන්නේ.... 

ආයෙමත් දවසක ඈතට යාවි කියලා දැන දැනම.... මග වැරදිලා ආයෙමත් වතාවක් තමන් ඉදිරියට ආව ජිවිත ආදරෙන් පිළි අරගෙන ඒ හිත් සනසලා අවසානෙදි තමන් තැවෙන්නේ ආදරය නිසා නෙමෙයි.. මෝඩකම නිසාවෙන් කියලයි මට දැනෙන්නේ.... 

මොන දේ කලත්.... මොන දේ වුනත්.... හීනෙකින් වත් තරහවක් නොසිතෙන්නේ ආදරය නිසා නෙමෙයි.. මෝඩකම නිසාවෙන් කියලයි මට දැනෙන්නේ.... 

හැමදාමත් වගේ අදත් මට හිතෙනවා. 

හමුවුණු අය හමු නොවුනා නම්.....
සමහර මතකයන් අමතක වෙලාම ගියා නම්.......

ජීවිතය මොනතරම් නම් වෙනස් වෙන්න තිබ්බද...... 
ඔව්. 
කාලෙකට පස්සේ මං ආයෙමත් වතාවක් කියනවා.

ජිවිතේ හරිම පුදුමාකාරයි.... ආදරේ හරිම ඉවසිළිවන්තයි..... 

"මෝඩකම" 

ඒක හරිම මෝඩයි.............. !




No comments:

Post a Comment