Friday, June 3, 2016

සඳ සාවුන් ළඟ.......




ජිවිතේ කියන්නේ වන්දනාවක් ද නැත්නම් විනෝද ගමනක් ද කියලා මට හැමදාමත් හිතෙනවා... එහෙමත් නැත්නම් ඒ දෙකම ටික ටික තියෙන සංචාරයක් වෙන්න ඇති කියලා අන්තිමේදී මම හිතා ගන්නවා. 

ඒ සංචාරය ඇතුලේ අපිට මුණ ගැහෙන්නේ කවුද.... අපෙන් ඈත් වෙලා යන්නේ කවුද... කියන දේ කාලය විසින් තීරණය කරනවා ඇති. මගේ සංචාරයේදී මට හම්බ වුන මිනිස්සු අතරේ විශේෂිත අය කීපදෙනෙක් ඉඳලත් තියෙනවා. අදටත් ඉන්නවා. ජිවිතේ කියාදුන්නු අය.... ආදරේ කියාදුන්නු අය... ආදරේ එපා කරපු අය.... වගේම කවදාවත් එපා නොවේවි කියලා මම හිතාගෙන ඉන්න අය........ 

නුඹ.......... එයින් එක්කෙනෙක් !

අයිස් වෙලා තිබුණු හිතක් උණුසුම් කරපු... මලානික වෙලා තිබුණු හදවතක ගැස්ම වේගවත් කරපු.... හිනාවක් ඕනි නැති වෙලාවටත් මාව හිනාවෙන් පුරවපු.... නුඹ මගේ දෙවෙනි ඇරඹුම. 

හිස්තැනක් නැතිවෙන්නම කියන තොරතෝංචියක් නැති මගේ කතා අහගෙන ඉන්නවට.... 
අවුරුදු දහයකටවත් ආයේ කතා කරන්නේ නැහැ කියලා තරහා වෙලා ඉද්දී ආයෙමත් මාව කතාවට ඇදලා ගන්නවට.... 'හිනස්සවන්න එපා අයියෝ' කියද්දීත් කියන දේවල් වලින් මගේ හිනාව නොනවතින කොට.... ජිවිතේ පිරිලා කියන හැඟීම විතරයි හිතට දැනෙන්නේ.... 

ඔව්. 'මට කිසිකෙනෙක් ගැන ජෙලස් හිතෙන්නේ නැහැ' කියලා මම නිතරම ආඩම්බරෙන් කියන වචන ටික "අනේ මට ජෙලස්" කියලා වෙනස් වුනේ නුඹ නිසා..... මම ඉන්නේ grown up ස්ටේජ් එකේ කියලා හිතාගෙන හිටිය සිතුවිල්ල අනේ මම තාම childish කියලා වෙනස් වුනේ නුඹ නිසා..... 

ආදරෙයි කියලා මම කියන්නේ නැහැ. 
එහෙම කියලා පලක් නැති නිසා.

කොහොමටත් මේ ෆැන්ටසියට ආදරේ කරන්නේ මම විතරයි කියලා මම දන්නවා. නුඹ දුර දකින නිසාම මට වඩා.. සිහිනයත් යතාර්තයත් අතර වෙනස මටත් නොපෙනෙනවා නෙමෙයි.

ඒත් ඉතින්.... ආදරේ විඳින්නේ නුඹ නිසා.... ආදරේ දැනෙන්නේ නුඹ නිසා.... ආදරේට ආදරේ කරන්නේ නුඹ නිසා.... 

ඒ වගේම ඒ ආදරේට වයස කියන්නේ ඉලක්කමක් විතරයි කියලා දැනෙන්නෙත් නුඹ නිසා...... 

මා නුවන් පුරා නිල් අහස වසා
මා ළවන් පුරා මල් සුවද සදා
මල් හීන වැසි වැටෙනා විල් තෙරේ
උණ පදුරු සෙවනේ
රෝස මල් සිප ඇදෙන පෙම් සුළගේ
ආකාස කුසුම් යහනාවේ
මට දැනෙනවා ආදරේ
මට හැඟෙනවා ආදරේ......

නිල් අහස තරම් ආදරේ අරන්
ඔබෙ නිල් ඇස් දෙකේ හංගලා
ඇසි පිය නොසලන් සිපගන්න හෙමින්
සද වතුර සද දිගේ ගලනවා 
මට ආදරේ හැඟෙනවා 
මට ආදරේ හැඟෙනවා......

මල් සුවඳ තරම් ආදරේ අරන්
මගෙ සිත ලග නතර වෙලා
පෙම් බඹර තුඩින් මුව රද සැනෙහින්
විල් තෙරේ මල් සුවද ගලනවා
මට ආදරේ දැනෙනවා
මට ආදරේ දැනෙනවා.........

Singer: Saman Nishantha
Lyrics: Upul Shantha Sannasgala
Music: Ranga Dasanayake





No comments:

Post a Comment