Friday, June 3, 2016

ඇගේ ඇස අග.....




"එක අතකට රිලේෂන්ශිප් එකක් නැති එකත් හිතට නිදහසක්...." 

මං එහෙම කිවුවේ මුහුදු හුළඟට..... 

"ඇයි එහෙම කිවුවේ?" 

අනිවාර්ය ප්‍රශ්නයක් කණ ළඟින් ඇහුණා..... 

"නෑ ඉතින්.... එහෙම වුණා නම් ජිවිතේ මීට වඩා සෑහෙන්න සංකීර්ණ වෙන්න තිබ්බා කියලා හිතුණා....." 

අපේ හිනාවෙ සද්දෙට වටේ පිටේ හිටිය අනිත් නිශාචරයොත් බැලුවද මන්දා.... 
---------------------------------------------------
 

"ඔයා හඳයගේ අලුත් ෆිල්ම් එක බැලුවද...." 

දවාලේ මගේ ෆෝන් එකෙන් හදිස්සියේම ගිය මෙසේජ් එකට හැරෙන තැපෑලෙන් උත්තරේ ආවා. 

"නෑ. අද බලමු ද?".................. 

මට හිනා ගියා. 

"OK. අද හවසට බලමු එහෙනම්. හැබැයි මට ට්‍රාන්ස්පෝර්ට් ඕනි ආපහු යන්න"..................

"No problem".......


---------------------------------------------------
 

ෆිල්ම් එක ඉවරයි. මුහුද පෙනී පෙනී යන්න පුළුවන් ද එහෙම.... වැස්සක් කඩා නොවැටුනා නම් අපිට තව සෑහෙන වෙලාවක් එතන ඉන්න තිබ්බා....

පිස්සෝ දෙන්නෙක් වගේ.... එක වෙලාවකට කාරෙක දෙවනත් වෙන්න මහා හයියෙන් සිංදු දාගෙන.... තව වෙලාවකට ෆිල්ම් එකේ සිද්ධි සමාලෝචනය කරගෙන..... අපි ආවා..... කාලෙකට පස්සේ....

මගේ මතකේ ආයෙමත් වතාවක් ආපස්සට ගියා......

Let her cry.......!





No comments:

Post a Comment